20110131

never fear the unexpected

weheartit

3 comments:

  1. Lisa lisa lisa lisa lisa. Det suger. Allt suger.
    Jag vill göra nå. Kom till bollnäs!
    Jag vill ha gratis sms. Jag vill hem.
    Jag vill sova. Jag vill äta glass.
    Det är en som dött av droger.
    Vad ska det bli av denan stad. Denna knäppa stad. Jag vill tågluffa. Jag längtar tills vi har pengar så vi kan sticka! Lämna lapp och dra. Hehe!

    ReplyDelete
  2. Sv: Du är välkommen och bo hos mig om du vill komma till bollnäs tidigare, just so u know! ;D
    Och aa, bollnäs bollnäs.. vart är bollnäs påväg.. Bollnäs suger. Droger suger. Allt suger.
    Och jaaaa, london! Om jag får det sommarjobbet jag vill ha, då kommer jag ha råd med det. Annars blire lite tufft med pengar..... Hmm, men jag vill så gärna. Fatta kuuuuul!

    ReplyDelete