20110214

valentine's day sucks

I've never in my life liked this day. So fake, so unnecessary.

5 comments:

  1. Vad roligt! Vad ska du göra för motiv? Har du någon tatuering sedan tidigare? Det svider lite kan man säga. Känns som att man rispar med en nål- man känner alltså inte att nålen åker upp och ner liksom- för det går så snabbt. Men det är helt okej, nålen måste ju doppas väldigt ofta så då kan man hämta andan lite :) På revbenen gjorde dock jäkligt ont :(

    ReplyDelete
  2. Det låter jättefint :) Float var jag också lite sugen på men det känns som att det blivit Frejas "grej" liksom.. samtidigt så är det ju inte så många som vet det :) På fingrarna och uppe på handleden gör det nog knappt ont alls. På insidan, där huden är som tunnast och över vissa blodådror sved det lite extra och jag svullnade och blödde mer där än någon annanstans. Det gör ondast att tatuera sig när man är smal, över ben, har jag hört och det märktes verkligen när jag gjorde över revbenen- som sagt. Men det går ju fort och är absolut inget man inte klarar av :)

    ReplyDelete
  3. jaa, jag är också superduperkänslig för handleden.. men ännu värre i arm..vecket liksom? där man tar blodprov. Fy farao. haha, visstja! men piercing och tatuering är ändå helt olika ont liksom... och mindre äcklighetsfaktor med tatuering tycker jag. Dessutom så svider det mest i början, sen vänjer man sig liksom. Plus så vill väl du också göra rätt små och enkla tatueringar liksom? då går det ju fort :)

    ReplyDelete
  4. Hah- nej men precis. Och när det gör som värst ont och man tänker "jagstårinteuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut!" då måste nålen doppas så får man vila lite. Det är verkligen helt okej. När man tatuerat en stund så får man dessutom endorfiner tror jag- kroppen bedövar liksom sig själv :)
    Vad gör du nu förresten? Går gymnasiet? :)

    ReplyDelete
  5. Shit! Det låter ju hur kul som helst! Var i sthlm bor du och vilken skola går du? Jag är arbetslös kan man säga. var tvungen att sluta jobba pga. ett hjärtfel så nu väntar jag mest på utredning och blablabla. Så fruktansvärt tråkigt att bara vänta på att livet ska komma igång liksom..

    ReplyDelete