20110327

b r e a k f a s t









Meeting up my friend Cissi today. But first - breakfast.

3 comments:

  1. Sv: Haha, ta paraply och säga run bitch, run. Det låter bara så kuuul. Tänk om du har ett paraply när det regnar och vill verkligen ha det, men så komemr jag och tar det och springer och så skriker jag det. Haha, rooooligt!

    ReplyDelete
  2. Sv: Kramar är mysiga, om det är med rätt person :D Nej men kramar gör faktiskt en glad!
    Och ja, jag har sett gnun. Hahaha, ofta man börjar maili pga av en gnuuuu. Hahaha!

    ReplyDelete
  3. Fin blogg (y)

    Jag har en liten tävling på min blogg just nu där du kan vinna en inbjudan till bloggsvar. Du behöver bara kommentera mitt inlägg, jätte simpel tävling.

    Förlåt om du inte tycker om reklam eller så, brukar inte göra såhär i vanliga fall.

    Läs mer om tävlingen här: http://emmaadanielsson.blogg.se/2011/march/tavling.html

    Ha det bra! :)

    ReplyDelete